torstai 22. lokakuuta 2015
Asiakastyö
Maanantaina saatiin tehdä asiakastyö. Opel Astraan oli tehtävänä vaihtaa kesärenkaista talvirenkaisiin ja pestä vanhat renkaat. Nostettiin auto, otettiin renkaat pois ja laitettiin uudet tilalle. Talvirenkaissa oli alumiini vanteet ja kesärenkaissa peltivanteet. Tasapainottaa ei tarvinnut, koska renkaita ei otettu vanteilta. Renkaita vaihdettaessa pitää muistaa katsoa pyörimissuunta ja vähemmän kuluneet renkaat laitettiin eteen, sillä auto on etuvetoinen. Kiristettiin renkaan mutterit momenttiin ja mentiin pesemään renkaat ja pölykapselit. Renkaisiin laitettiin 2,6 baaria ilmaa.
Kesä renkaissa urasyvyys saa olla minimissään 1.6mm ja talvirenkaissa 3.0mm. Uusissa talvirenkaissa urasyvyys on 8.0mm.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti